Kommentare » Übersicht » 04.11.2006 » ich dich oi mausi! danke fä...

04.11.2006 13:55:55 | von thepolaroid. zu sie tut mir so leid!
ich dich oi mausi! danke fär alls! ich wärdus scho värchraftu. isch eifach, wills reine verarsche isch gsi.. abär ja.. äs git schlimmärs.. laaaaaaaaaaaaaaaaaaav juuuuuuuuuuuuu! knutscha

News