Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
14.11.2006
» schatz das tüätmär hüäru le...
14.11.2006 21:18:04 | von mela zu behalts für dich!
schatz das tüätmär hüäru leid.. weiss wiä schwer das das isch! hm mit dem liäd sint miär öi liächt di tränä chu.. das isch eifach sooo... gsi.. liäbudi! und du weisch, bi immär fär dich da!
News