Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
22.02.2007
» man sidär blöd odär was?? =...
22.02.2007 17:23:13 | von rainbow_90 zu gigimontag und 17. geburstag
man sidär blöd odär was?? =) wenär ufd wält sit cho sidär im erschtu läbunsjahr gsi. bivor dasär eis jerigs sit gsi. also bin ich jez im 18tu läbunsjahr obwohl ich nu nit 18 bi. sidär jez äntli gitscheggt?? also summi leuts
News