Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
04.03.2007
» chasch jetzt värstah warum ...
04.03.2007 13:24:25 | von thepolaroid. zu auf wiedersehn opa..
chasch jetzt värstah warum dasi nid will gah? ich cha das eifach nid üshaltu. :( dinä text het mi oi gad zum tullu gibrungu. *drück. abär ich deichu, äs isch eifach bessär so, wenn är jetzt darf gah.. oi wenns nid eifach isch fär iisch.. ld!
News