Kommentare » Übersicht » 04.03.2007 » danke mimihopps! das ist li...

04.03.2007 13:52:54 | von rainbow_90 zu auf wiedersehn opa..
danke mimihopps! das ist lieb! ja schatz ich hadär ja gseit ich chännä di värsta. abär ich hanu eifach numal miässu gseh. ich bi jedufalls gli froh gsi dasi nu numal ha chännu gseh.. abär isch ja ok, wenns vär dich so stimmt isch das oi güät. ich liäbu di oi schatz!! mersi BF! bi o...

News