Kommentare » Übersicht » 17.05.2007 » ach schatz.. das hetmär jet...

17.05.2007 12:50:00 | von mela zu byebye love, byebye happyness..
ach schatz.. das hetmär jetzu gat appa freid gmacht.. miär sint gat fasch di tränä chu... isch hüäru liäb und schön gschribu.. mersi diär! bisch son risu schatz! will di niä värliäru! liäbudi hüäru fesch!

News