Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
18.05.2007
» defür ischs hüt umso schöön...
18.05.2007 16:54:01 | von pinktonic zu Ain´t no sunshine...
defür ischs hüt umso schööner
, aso ufallfäll z züri
wünsch der e tolls wuchenend!
News