Kommentare » Übersicht » 18.05.2007 » defür ischs hüt umso schöön...

18.05.2007 16:54:01 | von pinktonic zu Ain´t no sunshine...
defür ischs hüt umso schööner , aso ufallfäll z züri wünsch der e tolls wuchenend!

News