Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
31.05.2007
» ()-) jo, do schaugds nur, ...
31.05.2007 21:52:29 | von moritours zu Wilkommen in Bayern d
jo, do schaugds nur, in bayern. i bin do gweng un mi grausts am dog wia auf'd nochd. nocherds bleibat i liaba in berlin, bei die preissn.
News