Kommentare » Übersicht » 31.05.2007 » ()-) jo, do schaugds nur, ...

31.05.2007 21:52:29 | von moritours zu Wilkommen in Bayern d
jo, do schaugds nur, in bayern. i bin do gweng un mi grausts am dog wia auf'd nochd. nocherds bleibat i liaba in berlin, bei die preissn.

News