Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
24.08.2007
» Ich gang nur id Schuel in B...
24.08.2007 09:14:06 | von Kamuffel zu Denn er weiss nicht was er tut...
Ich gang nur id Schuel in Bade... Nuja, vilicht muni doch au mal na Badenerfahrt go bsueche morn.. Ja luegsch das dä Film anehebet!
News