Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
05.09.2007
» Da bini hüt au gsi ;-) . ...
05.09.2007 14:36:44 | von pinktonic zu Zukunftsmusik
Da bini hüt au gsi
. Mir sind aber nur dInfoständ go aluege und i die "Vorlesig" über allgemeini Sache. De Vortrag isch aber eher langwilig gsi und hät eus nöd vill witerbracht. Liebe Gruess
News