Kommentare » Übersicht » 05.09.2007 » Da bini hüt au gsi ;-) . ...

05.09.2007 14:36:44 | von pinktonic zu Zukunftsmusik
Da bini hüt au gsi . Mir sind aber nur dInfoständ go aluege und i die "Vorlesig" über allgemeini Sache. De Vortrag isch aber eher langwilig gsi und hät eus nöd vill witerbracht. Liebe Gruess

News