Kommentare » Übersicht » 06.09.2007 » nei ich glaub nöd dasi scho...

06.09.2007 16:33:20 | von pinktonic zu Zukunftsmusik
nei ich glaub nöd dasi scho imene jahr wird ga..han dänn gad mal dmatur . sones jahr "pause" wär scho öppis schööns. aber mal luege, villicht chunnts au andersch

News