Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
06.09.2007
» nei ich glaub nöd dasi scho...
06.09.2007 16:33:20 | von pinktonic zu Zukunftsmusik
nei ich glaub nöd dasi scho imene jahr wird ga..han dänn gad mal dmatur
. sones jahr "pause" wär scho öppis schööns. aber mal luege, villicht chunnts au andersch
News