Kommentare » Übersicht » 17.10.2007 » Ach die Maturarbet... a die...

17.10.2007 17:41:08 | von pinktonic zu man tut was man kann
Ach die Maturarbet... a die sötti hüt au no.. und ich chan mich eifach nöd überwinde. Schrecklich isch das .

News