Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
17.10.2007
» Ach die Maturarbet... a die...
17.10.2007 17:41:08 | von pinktonic zu man tut was man kann
Ach die Maturarbet... a die sötti hüt au no.. und ich chan mich eifach nöd überwinde. Schrecklich isch das
.
News