Kommentare » Übersicht » 08.10.2008 » Nämen, det hade jag aldrig ...

08.10.2008 19:07:57 | von Lartox zu Wicked!
Nämen, det hade jag aldrig trott att jag skulle träffa en till svensk här! Hejsan!

News