Kommentare » Übersicht » 08.10.2008 » Vad för dig hit? Jag bor pe...

08.10.2008 20:16:02 | von Lartox zu Wicked!
Vad för dig hit? Jag bor permanent i österrike, så mitt tyska är bättre än mitt svenska, men varför skriver du här, på tyska?

News