Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
08.10.2008
» Vad för dig hit? Jag bor pe...
08.10.2008 20:16:02 | von Lartox zu Wicked!
Vad för dig hit? Jag bor permanent i österrike, så mitt tyska är bättre än mitt svenska, men varför skriver du här, på tyska?
News