Kommentare » Übersicht » 09.10.2008 » Jag gillar att skriva,och...

09.10.2008 08:03:08 | von Chantelle zu Wicked!
Jag gillar att skriva,och det är roligt att ha en dagbok,så att man kan gå tillbaka och se vad man har varit med om.Har tyska chattkompisar och så är det bra att träna på språket.

News