Kommentare » Übersicht » 07.05.2009 » Ciao, i koan dei liab fia ...

07.05.2009 22:52:20 | von zu C´erà una volta....Es war einmal...
Ciao, i koan dei liab fia Italia echt verstenga. I moags a gern. Is ja a des Land von meim Papa. Und moi ganz ehrlich. Dei gschreibsl zum lesa, macht voi die Gaudi. I gfrei mi scho auf di kemmanden Texte. Tanti Saluti

News