Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
30.09.2010
» Da fällt mir ein: Qui bibit...
30.09.2010 10:01:18 | von temeritas zu Kurzmitteilung
Da fällt mir ein: Qui bibit, dormit; qui dormit, non peccat; qui non peccat, sanctus est (ergo: qui bibit sanctus est).
News