Kommentare » Übersicht » 30.09.2010 » Da fällt mir ein: Qui bibit...

30.09.2010 10:01:18 | von temeritas zu Kurzmitteilung
Da fällt mir ein: Qui bibit, dormit; qui dormit, non peccat; qui non peccat, sanctus est (ergo: qui bibit sanctus est).

News