Tagebücher » einhorn » Kommentare
|
einhorn (Selima Aziz) Offline
Mitglied seit: 21.01.200940 Jahre, CH mehr... Tags (Time / Wörter)
19.03.2009 12:12Versuche daran zu denken, dass es gute Gründe für einen vorzeitigen Abbruch gab. Jetzt im nachhinein…06.03.2009 03:39hmm, chan mer vorstelle wie das isch. es isch halt leider nöd eifach äs eiges gschäft zbetriebe susc…04.03.2009 17:20wänni uf din account chume und die churzmittelig gsehne lisi immer zerscht --> bin "fruchtbar"... :)04.03.2009 17:19dänke, dasst wäg dem ganze stress mit em gschäft und de andere viel spam träumsch. cooli sach mitem …20.02.2009 21:02wo den? hoffe das es bald wärmer wird :)
keine Einträge: 28 Views 25900 |
