mädl, du hast jo echt ka ahnung wie oft i an di denk, echt jetzt.. i glaub durchschnittlich 3 mal am tag kommt hin, wobei ma fast des we abziehen muss wegen stress,aba sonst brauchst da keine sorgen machen, dass ma net an di denkn!! dasst net dazupasst is auch net wahr, es is halt nur weit zwischen...
i weiß jetzt scho dass i bei deiner party heuelen werd.. aba da darf ma!
und hm. des vakuum is doch trotzdem so a intensives gefühl oder? du kriegst des scho hin!