Tagebücher » sidewalk » Kommentare
06.07.2004 17:26:20 | von december zu in der türkei wars wärmer
Wieso jetzt auf einmal sidewalk?? Hm...oba do kummt sicher neamd drauf! Und: In der Türkei wors wirklich wärmer! Bye, Honigfee
05.07.2004 16:02:58 | von zu Ich bin ein Gänseblümchen
ui :)
02.06.2004 21:17:20 | von zu meins
Cooler Dialekt. Gefällt mir.))
02.06.2004 21:09:27 | von december zu meins
Eine Frage hob i: Wos tuast mit ana Wohnung in Wien wennst in St.Pölten in de Schui gehst? (Nur a konstruktive Kritik)
25.05.2004 21:31:44 | von december zu i was blind
Hm...des wird scho schatzl! Des Problem: I bin nimma interessant für eam... hot ma jo (wie du weißt) eh in jeda Beziehung...oba es zwa packts des scho...sats jo zwa vernünftig denkende (najo zumindest meistens hoid) Menschen die fabelhaft zueinander passen!! (Kein Freund hat bis jetzt so supa za ...
13.04.2004 19:33:23 | von december zu Eierspieß à la Bombenangriff
*grööööööööööööööööhl*
30.03.2004 09:24:24 | von december zu gras- und baummaus
Mei God du bist so liab wonnst valiabt bist! *gg* I hob di gean!
03.03.2004 16:16:25 | von december zu Beweise
Mah, i glaub, i hobs scho soo oft gsogt oba: I mogs, wonnst verliebt bist... *grins* Oba keine Angst, i sog eam eh nix! *grins*
22.02.2004 18:23:48 | von december zu fasching
I warad jo für de Sekte!!! Sand zwar nur 4, oba wos solls! Müss ma halt nu Mitglieder finden! Wir können ja nach St.Pölten fahren und dort Mitglieder werben! *gg*
22.02.2004 14:38:55 | von zu Traum
*löl* träume...
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - >  >>  

sidewalk Offline

Mitglied seit: 31.10.2003
DE mehr...
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)

keine

Lese (2) / Leser (1) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 158
Views 147348