Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
10.03.2007 02:12:43 | von mela zu that hurts..
hmm schatz, stüätmär so leid! bi fär dich da!!! wiär chännä ja de mal pers. nu drubär redu.. liäbudi soo fesch!
04.03.2007 16:53:36 | von zu auf wiedersehn opa..
schatz das tüät mär so leid. zersch das mit dinär oma und jez öi nu mit dinum opa.. bi immär vär dich da. LDUA
04.03.2007 13:33:06 | von mela zu auf wiedersehn opa..
schatz tüätmär hüäru leid..! wenni swas machu cha, de seisch! bi immär fär dich da!!! LDUA!
04.03.2007 13:24:25 | von thepolaroid. zu auf wiedersehn opa..
chasch jetzt värstah warum dasi nid will gah? ich cha das eifach nid üshaltu. :( dinä text het mi oi gad zum tullu gibrungu. *drück. abär ich deichu, äs isch eifach bessär so, wenn är jetzt darf gah.. oi wenns nid eifach isch fär iisch.. ld!
04.03.2007 12:53:11 | von zu auf wiedersehn opa..
er wuste sicher das du da warst ... wünsch dir viel kraft lieben gruss mimi
03.03.2007 21:38:53 | von mela zu krampf, mum hilf mir
schatz, du müäschdär kei gidankä machu.. isch okee, wägu der sach.. bi immär fär dich da, värgäss das niä! love you
25.02.2007 20:50:42 | von zu *aufreg
Also, du kannst ihn doch nicht verteidigen. Wenn du nicht willst, sollte er das akzeptieren.
25.02.2007 01:04:23 | von mela zu birthday [pics10]
lol was geit de bi ew ap? :D geil hehe
25.02.2007 01:02:18 | von mela zu ne, kein knirps!
ow shit.. das isch nit güät.. hmmm :S sägmär de wenn di täg värchu hesch.. love ju! und mersi fär dinu kommentar.....
21.02.2007 22:40:58 | von mela zu gigimontag und 17. geburstag
hää? sichär 17 und nit 18? jetzu chumi nimmä na...
<< - < - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153250