Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
16.01.2007 19:06:26 | von mela zu b-day party [pics 8]
kuuuul kuuuu: D
14.01.2007 19:18:04 | von thepolaroid. zu diverse [pics 10]
oh das zweitletzte! da haben wir schni schna schnappi geträllert! es war toll :)
14.01.2007 00:22:44 | von mela zu tränen vor wut..
eh mici das isch nit gat lang gsi, wan ich minär mum kolfu ha.. und du hesch ja öi nu kolfu.. cha ja nit eifach där ganz ziit nix machu.. müässra woll hälfu.. und mim rahel, säg wiär hei da alli zämu gschnurrt.. du hesch ämil öi gredt und so. und ja weiss ja nit, abär hää ich ha dich n...
13.01.2007 23:33:54 | von zu diverse [pics 10]
lool ds foto va dinum briädri isch ja voll geil
13.01.2007 21:17:42 | von zu diverse [pics 10]
which! mit H! :) sorry.. aber das springt einem förmlich ins Auge. Außerdem würde man das eh weglassen in dem Satz.. mh
13.01.2007 14:09:24 | von zu im e-park [pics 5]
lol dasch so geil gsi.ldua
04.01.2007 10:59:29 | von Dream zu im e-park [pics 5]
Oh ich LIIIIIEBE den Europapark! Kanns kaum erwarten, da endlich mal wieder hinzukommen :)
14.11.2006 21:18:04 | von mela zu behalts für dich!
schatz das tüätmär hüäru leid.. weiss wiä schwer das das isch! hm mit dem liäd sint miär öi liächt di tränä chu.. das isch eifach sooo... gsi.. liäbudi! und du weisch, bi immär fär dich da!
14.11.2006 21:15:59 | von mela zu -
hüäru süss das foto und där text isch hammär..an wer geit das?
12.11.2006 17:40:08 | von thepolaroid. zu -
irgendwie traurig :'(
<< - < - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)

keine

Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153119