Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
21.02.2007 13:45:59 | von thepolaroid. zu gigimontag und 17. geburstag
18ten lebensjahrs Hmhmm x)
20.02.2007 22:49:21 | von leon zu grippe gefällig? nein danke!
juhu ischi maus het geburtstag! love you!
20.02.2007 14:03:55 | von thepolaroid. zu grippe gefällig? nein danke!
häääppiii böörstei tuuuu juuuuuuu!
18.02.2007 22:52:35 | von mela zu grippe gefällig? nein danke!
hmm schatz das tüätmär leid.. wiär redä de mal pers. drubär... liäbudi soo schatz! bi fär dich da!
17.02.2007 19:18:16 | von thepolaroid. zu gätsch 16.2.07
Schöner Schlusssatz. *sfz.
17.02.2007 18:46:52 | von mela zu gätsch 16.2.07
du und zmichi...
13.02.2007 23:06:41 | von mela zu kurzeintrag
chani nur züästimmu..
11.02.2007 17:36:28 | von mela zu pourquoi mens-tu?
ja bi inu msn fär dsan ga zfregu wägu mabu und nar het schi ja miär aglitu und dandru öi..! also wenni nit am tel weh gsi, de heti ja widär niämär mit dä andru apgmacht..! und üsärdem bini nit so güät druf gsi, und ha du aschiss ka weisch zersch schribusch, si züä üs ga telefoniäru...
06.02.2007 19:18:03 | von mela zu blauring [pics 5]
meine güte :D hehe
16.01.2007 20:51:42 | von thepolaroid. zu b-day party [pics 8]
xD *gröhl. z letschta isch keil
<< - < - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153260