Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
20.05.2007 19:28:52 | von rainbow_90 zu nachtreff, naters, bamboo..
ist so einer von raaron :D
25.04.2007 12:27:17 | von rainbow_90 zu klassenfest [pics20]
klar :D immer doch
18.04.2007 17:36:47 | von rainbow_90 zu klassenfest [pics20]
ist ne andere mela. eine aus meiner klasse. :D
26.03.2007 22:03:25 | von rainbow_90 zu opa, ich bin stolz auf dich
*ganzfestzurückdrückundkräftigknuddel*
11.03.2007 21:18:19 | von rainbow_90 zu schatz und ich [pics5]
ist er auch =)
04.03.2007 13:52:54 | von rainbow_90 zu auf wiedersehn opa..
danke mimihopps! das ist lieb! ja schatz ich hadär ja gseit ich chännä di värsta. abär ich hanu eifach numal miässu gseh. ich bi jedufalls gli froh gsi dasi nu numal ha chännu gseh.. abär isch ja ok, wenns vär dich so stimmt isch das oi güät. ich liäbu di oi schatz!! mersi BF! bi o...
25.02.2007 14:57:54 | von rainbow_90 zu birthday [pics10]
eh wa lauft mit dir? :D
25.02.2007 14:56:01 | von rainbow_90 zu wOw... [3]
jaja das bisch du
24.02.2007 14:47:28 | von rainbow_90 zu Martiniball [5]
man sehn wir alle bescheuert aus!! :)
22.02.2007 17:23:13 | von rainbow_90 zu gigimontag und 17. geburstag
man sidär blöd odär was?? =) wenär ufd wält sit cho sidär im erschtu läbunsjahr gsi. bivor dasär eis jerigs sit gsi. also bin ich jez im 18tu läbunsjahr obwohl ich nu nit 18 bi. sidär jez äntli gitscheggt?? also summi leuts
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153215