Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
22.04.2006 23:53:09 | von rainbow_90 zu velotour
ja und de wiä!!
21.04.2006 18:50:47 | von rainbow_90 zu vortrag
äbu nix. leidär
20.04.2006 11:25:22 | von rainbow_90 zu wieso???
has wellu värdrängu.. ha bis hitu kofft dass das als äs missvärständnis isch gsi. abär jez hanschi inär zitig gseh.. scheisse
11.04.2006 17:30:42 | von rainbow_90 zu vali, coca und co.
ha wirkli äs hüäru schlächts gwissu ka und bi froh, dass widär ok isch. heti das apa nit ubärläbt.. liäbu chä mausis
06.04.2006 17:44:54 | von rainbow_90 zu kark
weiss auch nicht was mich da wieder drauf gebracht hat... wen ich wohl meinte? kann ich auch ned sagen. :)
26.03.2006 17:55:31 | von rainbow_90 zu wir 3 [pics]
:D gröhl. kann nix dafür.
26.03.2006 14:10:57 | von rainbow_90 zu suppe
ne da können einfach die ganzen leuts von unserem dorf mittag essen. und dann sammeln sie kollekte. ist einmal im jahr. ja ich hoffe es..
24.03.2006 17:20:49 | von rainbow_90 zu stolzbin
danke das ist total lieb!! hab mich sehr über deinen eintrag gefreut... *knuddel*
19.03.2006 18:40:01 | von rainbow_90 zu zu haus
danke.. dir auch! umärmel
14.03.2006 21:02:22 | von rainbow_90 zu verdammte scheisse
tüät mär leid. ha nit wirkli gigloibt dass nit mit chusch. abär di värtämi hüäru schlampu. wennt wisstisch was miär där proräktor gschribu het... iiiih ich ga hiä dwänd hoch. weisch ich bi eifach ztumma va der ganzu sach und das schisst mi eifach värtmi a. tüät mär leid isch nit so ...
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153229