Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Tagebücher
»
rainbow_90
» Kommentare
Kommentare
Kommentiert
23.06.2006 12:19:59 | von rainbow_90 zu miss you
nö wiso
13.06.2006 19:44:57 | von rainbow_90 zu schlaflos!?
ja swiä scho. abär weni jez da zrugdeichu chunt mär das als eifach vor wiä "pipifäx". värsteisch?! und de deichi eifach nur nu wiä blöd dasi gsi bi inu eifach so losgla zha. mersi. ldua!!
04.06.2006 16:27:48 | von rainbow_90 zu vali/ich sehr spontan
ne wiär si nur gad so 2 min vorina dra gstannu. abär si nachär gad widär gangu
03.06.2006 00:52:06 | von rainbow_90 zu break dance
grazie!! chani güät gibrüchu! *knuddel*
07.05.2006 20:38:50 | von rainbow_90 zu autokräsch und bierabend
isch jez das ironisch gmeint odär meinsch das ärnscht?!
05.05.2006 19:26:34 | von rainbow_90 zu jahresprüfungen
weiss. ha abär einä vär 105 koift. isch zimli tiir abär der isch darfär nit einä wa so värbrännt
04.05.2006 21:19:32 | von rainbow_90 zu spring
wer immär du beati bisch. liäbu di oi
24.04.2006 22:04:48 | von rainbow_90 zu [pic1]
het mär zagi gschikt
24.04.2006 20:31:51 | von rainbow_90 zu [pic1]
mag scho a =) ja de müäsi där apa dadräss vam andru bsorgu ;)
24.04.2006 19:36:45 | von rainbow_90 zu [pic1]
ja da gsehts wirkli hüäru jung üs. abär äs isch soooooooooonä hibschä. tschau blätz! :P
<<
-
<
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
>
>>
rainbow_90
Offline
Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Leser werden
Nachrichten
Blockieren
Wirklich beenden?
Ja
Nein
Betreff
Nachricht
Senden
/
Schliessen
Nachricht (optional)
Speichern
/
Schliessen
Tags
(
Time
/
Wörter
)
2012
2009
2008
2007
2006
wiki
Lese
(19)
/
Leser
(2)
[
Liste
]
Letzte Leser
Kommentare
/
Kommentiert
[
Liste
]
30.11.2014 03:23
gute Idee! ()-) Welcome back! *u-p* Good luck! :-)
27.11.2008 16:16
sie hats ihm ja auch nich vorgeworfen.. :-
27.11.2008 16:12
Frauen ?!? .... das sich ein Mann, mal die Stange poliert ist doch normal... Und von Porno´s kann ma…
27.11.2008 14:49
stimmt! und lernen tut er sicherlich auch was bei! :-
27.11.2008 14:46
und warum war er auf dieser Seite? Neue Ideensuche wa? ;-)
27.11.2008 20:55
ne. is mir eigentlich egal. fands witzig :D
27.11.2008 14:47
man hat wohl nicht dauernd die freundin neben sich :-)))
02.07.2008 17:12
hihi :-P
26.12.2007 19:24
:) ja der ist echt süss...
17.12.2007 21:25
:D *gg
Gruppen
keine
Statistik
Einträge: 330
Views
153213