Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
23.06.2006 12:19:59 | von rainbow_90 zu miss you
nö wiso
13.06.2006 19:44:57 | von rainbow_90 zu schlaflos!?
ja swiä scho. abär weni jez da zrugdeichu chunt mär das als eifach vor wiä "pipifäx". värsteisch?! und de deichi eifach nur nu wiä blöd dasi gsi bi inu eifach so losgla zha. mersi. ldua!!
04.06.2006 16:27:48 | von rainbow_90 zu vali/ich sehr spontan
ne wiär si nur gad so 2 min vorina dra gstannu. abär si nachär gad widär gangu
03.06.2006 00:52:06 | von rainbow_90 zu break dance
grazie!! chani güät gibrüchu! *knuddel*
07.05.2006 20:38:50 | von rainbow_90 zu autokräsch und bierabend
isch jez das ironisch gmeint odär meinsch das ärnscht?!
05.05.2006 19:26:34 | von rainbow_90 zu jahresprüfungen
weiss. ha abär einä vär 105 koift. isch zimli tiir abär der isch darfär nit einä wa so värbrännt
04.05.2006 21:19:32 | von rainbow_90 zu spring
wer immär du beati bisch. liäbu di oi
24.04.2006 22:04:48 | von rainbow_90 zu [pic1]
het mär zagi gschikt
24.04.2006 20:31:51 | von rainbow_90 zu [pic1]
mag scho a =) ja de müäsi där apa dadräss vam andru bsorgu ;)
24.04.2006 19:36:45 | von rainbow_90 zu [pic1]
ja da gsehts wirkli hüäru jung üs. abär äs isch soooooooooonä hibschä. tschau blätz! :P
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153213