Tagebücher » rainbow_90 » Kommentare
21.02.2007 20:32:15 | von rainbow_90 zu gigimontag und 17. geburstag
stimmt de moll. oder bisch du scho 1 gsi went uf dwält bisch cho?
17.02.2007 19:17:59 | von rainbow_90 zu gätsch 16.2.07
?
14.01.2007 19:32:41 | von rainbow_90 zu diverse [pics 10]
danke für die korektur Zelia. ist eben schon n weilchen her. konnt ich nicht wirklich englisch. jetzt zwar auch noch nicht :D
14.01.2007 19:20:40 | von rainbow_90 zu tränen vor wut..
du müäsch dich hiä nit rächtfertigu. ich ha gschribu wiän ich mich gfühlt ha und was ich gideicht ha... isch halt mini meinig.
13.08.2006 15:16:25 | von rainbow_90 zu einkauf [pics 7]
wer bisch de du?
03.08.2006 18:10:12 | von rainbow_90 zu auf ein neues
du bist aus der schweiz?
28.07.2006 18:15:07 | von rainbow_90 zu sommerferien [pics 9]
ja äs geit. uf denä fotä gseht das teilwis wägu dum liächt so üs..
27.07.2006 12:10:38 | von rainbow_90 zu busverbindung? - NE
sveni du bisch äs trötji :D abär ja är isch üs plastig gsi. weisch wiä fein. mhm
27.07.2006 11:54:21 | von rainbow_90 zu [pics] ich (10)
also der hellgriä teppich finni ja erli total hammär geil!! *neidischbin* nei abär cooli pics!
13.07.2006 14:30:14 | von rainbow_90 zu neue frisur [pics 4]
danke =)
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - >  >>  

rainbow_90 Offline

Mitglied seit: 21.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (19) / Leser (2) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 330
Views 153214