Tagebücher » mela » Kommentare
16.03.2007 23:49:01 | von mela zu Moppelkotze
valiii wiso kännsch du das? :D und was isch de das?
11.03.2007 21:19:02 | von mela zu colorieren [pics9]
oh kotz ich bi ja fuuuurchtbar :S abär isch kuul chu :) und bitte, hani gäru gmacht, immär widär! laav juu!
11.03.2007 20:56:25 | von mela zu in der schule [pics10]
hehe lool di badechappu steit där üsgizeichnut!
10.03.2007 02:12:43 | von mela zu that hurts..
hmm schatz, stüätmär so leid! bi fär dich da!!! wiär chännä ja de mal pers. nu drubär redu.. liäbudi soo fesch!
04.03.2007 13:33:06 | von mela zu auf wiedersehn opa..
schatz tüätmär hüäru leid..! wenni swas machu cha, de seisch! bi immär fär dich da!!! LDUA!
03.03.2007 21:38:53 | von mela zu krampf, mum hilf mir
schatz, du müäschdär kei gidankä machu.. isch okee, wägu der sach.. bi immär fär dich da, värgäss das niä! love you
25.02.2007 18:17:05 | von mela zu wOw... [3]
hehe burn, nee leider nicht :P hehe keine ahung wer das ist..! schatzi, waaas? :D der isch doch wirkli geiiill!!!
25.02.2007 01:04:23 | von mela zu birthday [pics10]
lol was geit de bi ew ap? :D geil hehe
25.02.2007 01:02:18 | von mela zu ne, kein knirps!
ow shit.. das isch nit güät.. hmmm :S sägmär de wenn di täg värchu hesch.. love ju! und mersi fär dinu kommentar.....
21.02.2007 22:40:58 | von mela zu gigimontag und 17. geburstag
hää? sichär 17 und nit 18? jetzu chumi nimmä na...
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - >  >>  

mela Offline

Mitglied seit: 20.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)


Lese (38) / Leser (12) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 32
Views 35410