Tagebücher » mela » Kommentare
18.02.2007 22:52:35 | von mela zu grippe gefällig? nein danke!
hmm schatz das tüätmär leid.. wiär redä de mal pers. drubär... liäbudi soo schatz! bi fär dich da!
17.02.2007 18:46:52 | von mela zu gätsch 16.2.07
du und zmichi...
14.02.2007 17:16:33 | von mela zu EgOshOw [7]
dankee :) der gibts im H&M :) also schnell zuschnappen hehe
14.02.2007 16:24:46 | von mela zu Piiixxx [14]
hehe :) das glaub ich gern..! hehe wie sagt man den harasse auf hochdeutsch? ak?!
13.02.2007 23:06:41 | von mela zu kurzeintrag
chani nur züästimmu..
11.02.2007 17:36:28 | von mela zu pourquoi mens-tu?
ja bi inu msn fär dsan ga zfregu wägu mabu und nar het schi ja miär aglitu und dandru öi..! also wenni nit am tel weh gsi, de heti ja widär niämär mit dä andru apgmacht..! und üsärdem bini nit so güät druf gsi, und ha du aschiss ka weisch zersch schribusch, si züä üs ga telefoniäru...
06.02.2007 19:18:03 | von mela zu blauring [pics 5]
meine güte :D hehe
16.01.2007 19:06:26 | von mela zu b-day party [pics 8]
kuuuul kuuuu: D
14.01.2007 00:32:45 | von mela zu We want fun! Pt. I [8]
die tasche hab ich auch :) is geiiiiiiiiil
14.01.2007 00:22:44 | von mela zu tränen vor wut..
eh mici das isch nit gat lang gsi, wan ich minär mum kolfu ha.. und du hesch ja öi nu kolfu.. cha ja nit eifach där ganz ziit nix machu.. müässra woll hälfu.. und mim rahel, säg wiär hei da alli zämu gschnurrt.. du hesch ämil öi gredt und so. und ja weiss ja nit, abär hää ich ha dich n...
<< - < - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - >  >>  

mela Offline

Mitglied seit: 20.11.2005
CH
Wirklich beenden? Ja Nein

Tags (Time / Wörter)

keine

Lese (38) / Leser (12) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 32
Views 35384