Do you know what I need, do you know ... ...what I need? I need love... ^^ When I was a child, running in the night, I was afraid of what might be Hiding in the dark and hiding on the street, and of what was following me The hounds of love ... mehr»
Vor 18 Jahren - von
Tagebücher » Rain
2008-03-16 12:47
I know I can... :) I know I can (I know I can) Be what I want a be (be what I want a be) If I work hard at it (If I work hard at it) I'll be where I want a be (I'll be where I want a be) Nas ~ I can So ein schöner ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - 5 Kommentare
2008-03-16 00:31
Darf ich... ...einfach mal Lust auf eine echte Frühlingsnacht haben??? Ja??? Ich darf? Wie cool...danke! ^^ Here in the land of opportunities Watch us revel in our liberty Well, you can say what you like But ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - 6 Kommentare
2008-03-15 21:54
If I´m starving, you can feed me lolli. ...pops. ^^ Hey...die Manics verfolgen mich in meinen schlaflosen Nächten! ;) Was soll das, he...? :D Na okay, ich lieb Euch ja auch immernoch... xD No one likes looking at you Your lack of ego offends ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - 3 Kommentare
2008-03-15 15:14
I gotta get up to get this to light... Here comes the action Here it comes at last Lord give me reaction Lord give me your chance You should follow me down In satellite towns There's no colour and no sound I've been ten feet underground ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - 5 Kommentare
2008-03-14 01:51
Just like Heaven And I promise that I promise that I´ll run away with you... The Cure - Just like Heaven > - I was happy. But what was I doing with the rest of my time? When I think about my life and I...all I can ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - Kommentieren
2008-03-14 00:32
And I thank God I´m alive... At last love has arrived And I thank God I´m alive You´re just too good to be true I can´t take my eyes off you Manic Street Preachers - Can´t take my eyes off you (Cover) (LOST noch nie gesehen...gab ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - 4 Kommentare
2008-03-13 20:35
Mein erster Fragebogen! > You know the way I feel... t dein Lieblingslied?br /br /Kann ich so nicht sagen...br /br /Auf jeden Fall > Machines < von Biffy Clyro. Und gerade hab ich Lust auf > I Want You to Stay < von Maximo ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - Kommentieren
2008-03-11 18:48
It can make you and break you too Ain't it funny how you think You're gonna be OK Till you remember things ain't never Gonna be the same again Same again... Ain't it crazy how you think You've got your whole life planned Just to find ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - 2 Kommentare
2008-03-11 17:28
It´s a beautiful rain... :) we give each other all we know in silence we still talk ... I want to hold you like nothing's gonna stop us ... it´s all that I needed I don't breathe another lover I'm an alien you're an alien ... mehr» Vor 18 Jahren - von Rain
(DE) - Kommentieren
<< - < - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - > >> |
Rain Offline
Mitglied seit: 04.06.2005DE mehr... Tags (Time / Wörter)
20.06.2010 18:52Gibt es keine iPhone App für tagtt? :-(16.05.2010 20:41Oooh. Willkommen zurück :)! Ich würd mich sehr freuen, wieder von dir zu lesen, selbst wenn ich es d…13.05.2010 03:49:-) schön von dir zu lesen rain u. bald vielleicht wieder ein bisschen mehr ?09.05.2010 15:44Rain, wie schön von dir zu lesen!
Einerseits klar, dass man, hat man das Gefühl, die Seite nicht zu …08.05.2010 21:44ach schau an ;-)
weiss nich...wenns dir gut geht und du diese seite nich gebraucht hast...würd ic…
keine Einträge: 451 Views 184003 |
|||||||||||||||||||

Mitglied seit: 04.06.2005